Posted by : Unknown Thursday, August 15, 2013


Kek ini akan senantiasa warna hijau, sebab itu namanya evergreen. Kek ini di lapisi dengan susunan yang kemas dan halus. Kualitinya di jaga dengan rapi. Kek ini tidak terlalu manis, dan sesuai untuk mereka yang inginkan kek lapis yang tidak manis.


Kek lapis holick di kenali dengan kek lapis hooo..hoo..hooo... Kek ini memiliki tekstur lapisan yang sempurna, rasanya yang enak, dan 'perisa holick' menyebabkan kek ini tidak jemu di makan


    Nama penuh saya adalah KEK LAPIS YAM CHEESE, saya berasal dari Kuching, Sarawak. Bintik-bintik yang terdapat pada badan saya adalah hasil kreatif pembuat kek, ya memang saya tahu saya cantik kan... Rasa saya, sedap dan memiliki rasa cheese, berlemak dan pastinya warna purple yang menghiasi saya menambahkan kecantikan saya. beli lah saya..pasti anda teruja....

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © WeCake - NeverReveal - Powered by InfoMedia.My - Designed by MediaCyber.Org -

Boucing Fuchsia Bow Tie Ribbon